13 November 2009

www.sktiak.blogspot.com begins...



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Segala puji bagi Allah S.W.T kerana telah mengurniakan kesempatan kepada saya untuk membuat blog untuk SK Tiak, tempat di mana saya mencurahkan bakti saya. Pada asalnya, saya bercadang untuk mewujudkan laman web sekolah, dan gerak kerja untuk laman web tersebut sudah pun berjalan 90%. Namun, saya terpaksa berhenti seketika kerana banyak benda yang saya perlu kendalikan. walaubagaimanapun, sementara menunggu laman web tersebut siap, saya menyiapkan dahulu blog sekolah, yang mana ia lebih mudah untuk dikendalikan berbanding laman web. Saya pun tidaklah mahir sangat dalam dunia ICT ini, dan masih belajar. Tetapi sejauhmana yang saya mampu buat, saya cuba buat. jadi, sekiranya ada sebarang kekurangan dalam blog ini, saya memohon maaf dan sama-samalah kita berkongsi pendapat dan ilmu supaya semua dapat mengambil manfaat daripadanya. InsyaAllah...

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online